måndag 26 oktober 2009

Bröllopsfotograf i Falun Dalarna

Modell: Gunilla & Älvan

Malin har en stor begåvning och skicklighet att kunna förmedla känslor och fånga de äkta stunderna på bild. Dom där stunderna som man vill minnas för evigt. Hon har en förmåga att kunna se det vackra och få fram otroligt fina bilder på det lilla som man själv knappt ser. Malin plockar fram det bästa i en människa på bild, hon gör sin egen tolkning och det älskar jag. Allting känns så naturligt när man står framför kameran när Malin fota, det är en så rolig grej. Och jag är så tacksam för att hon har fotat mig och mina hästar. Det är minnen så vackra och stunden var så underbar under fotograferingen att jag kommer ta med mig det resten av mitt liv. "En bild säger mer än tusen ord" Malin förmedlar det verkligen hon är som handen i handsken med kameran. Den bästa fotografen jag vet!

Modell: Subject Zero 28/4-14

En otroligt duktig fotograf med en fantastisk energi som verkligen smittar av sig!
Jag kände mig något enormt bekväm med henne redan från det första ögonblicket och kände att hon verkligen fångade min otroligt märkliga och färgstarka personlighet på bild! 
Jag rekomenderar henne brutalt starkt för den som vill ha vackra foton på sig själv med ett underbart sällskap och en himla massa bollande med ideer och skratt!


Nadia och Mathias 7/12-13

Vi är så glada att vi valde Malin som fotograf till vår stora dag. Vi är otroligt nöjda med bilderna! Det är så kul att ha så fantastiska vackra bilder från vårt underbara vinterbröllop som kommer pryda många väggar här hemma.
Malin är väldigt duktig, trygg och rolig att arbeta med, hon får det att verka så lätt och man känner sig väldigt bekväm att faktiskt stå framför kameran. Malin KAN verkligen fånga en känsla i bilderna!  Vi kunde inte ha valt en bättre fotograf! Vi kan varmt rekommendera henne! / Nadia & Mathias

Fler bilder från deras bröllopsdag ser ni här

Johanna och Anders 29/6 2013


Vi är supernöjda med bilderna. Du är verkligen jätteduktig. Från första stund kände vi oss trygga med dig och att du skulle hjälpa oss framför kameran på bästa sätt. Eftersom ingen av oss är vana att stå framför kameran var vi nervösa innan, men efter dina uppmuntrande ord under provfotograferingen kändes det till slut som att vi fattade vad det handlade om ;-) När det väl var "skarpt läge" fick du det inte lätt. Jag var stel som en pinne och supernervig medan Anders gjorde ett bra jobb. Du lotsade oss genom nervositeten och fick oss att känna oss trygga. Bra jobbat! ;-) Det kändes som att du hela tiden kände av läget, var uppmuntrande och lyhörd inför våra önskemål.


Tusen tack för att du förevigade vår dag på ett fantastiskt sätt! Vi hörs igen ang fotografering av Emil:-)

Fler bilder från deras porträttfotografering ser du om du klickar Här




Caroline Anna Andersson 27/12 2013

"Oh va kul det var idag!! 

Tack Malin! Du är en toppenfotograf. Jag har aldrig känt 
mig så avslappnad som idag, vilket jag tycker är bland de 
viktigaste egenskaperna hos en fotograf!"

Fler bilder från Carros fotografering ser nu här




Caroline Lindqvist & Joel Quintino

Malin har fotograferat våra 2 små flickor, 2 år och 3 månader, vid ett flertal gånger och även oss två. 

När Malin ska fotografera går hon in för uppgiften till 100 %. Hon ser till så att barnen och vi känner oss trygga med henne.
Våran största flicka älskar att bli fotad av Malin, eftersom hon tar sig tid för henne och gör det lätt till en rolig lek. Malin har öga för den perfekta bilden och vi framför kameran behöver aldrig göra oss till. Vi har alltid blivit 110% nöjda med våra bilder och väggarna hemma pryds av hennes konstverk! Vi kan starkt rekommendera Malin.
Exempel på bilder från detta underbara par kan ni se här, här och här. :)


Ida Andersson

"Det är sällan jag får inspiration från andra fotografer. De mesta idéer dyker mest upp i mitt huvud för att sedan överföras till bilderna jag tar. Men någonstans ifrån måste ju inspirationen och idéerna komma, eller hur? Självklart är det så. Jag känner en tjej som är helt fantastisk på att ta bilder som har en känsla. Hon är helt otrolig på att förmedla och få fram den där känslan man är ute efter & kan fånga ögonblicket. Den här tjejen är sambo och förlovad med min kära kusin Tommy. 

Malin tar bilderna jag aldrig kan sluta titta på. Malin tar de bilder jag avundas och hon är den fotograf jag ser upp till. Malin är den som kan ge tips och säga "Tänk på det här" eller "Jättefint! Men nästa gång kanske.." osv. Hon är även den jag smsar när kameran krånglar, eller när jag helt enkelt behöver hjälp och precis det, tips. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar